Serwis rekuperacji Wypełnij formularz poniżej, byśmy zadzwonili i omówili Twoją sprawę. Polecamy raz w roku wykonać serwis techniczny, co zagwarantuje prawidłowe działanie systemu rekuperacji. Wykonanie przegląduZgłoszenie awarii Przed wezwaniem serwisu, prosimy skontrolować czystość filtrów oraz żaluzji czerpni. Ich zanieczyszczenie może być powodem wadliwej pracy centrali. Dane kontaktowe Imię Nazwisko E-mail Telefon Adres inwestycji Ulica Numer domu Kod pocztowy Miejscowość Model centrali AERISnext 350AERISnext 450AERISnext 600AERIS 350AERIS 450AERIS 550AERIS 300AERIS 375Drafton P 150Drafton P 200Drafton P 300Drafton V 300SALDA RIS 700 VESALDA RIS 1200 VESALDA RIS 1900 VESALDA RIRS 700 VESALDA RIRS 1200 VESALDA RIRS 1900 VER-VENT ROTO 4.5 VE ECR-VENT ROTO 4 VE EKO3R-VENT ADVANCE 7.5 VE ECR-VENT ADVANCE 7 VE EKO3R-VENT ADVANCE 13 VE ECR-VENT ADVANCE 12 VE EKO3R-VENT Ultima 220ProUltima 220ComfoAir Q 350ComfoAir Q 450ComfoAir Q 600ComfoAir 300ComfoAir 375ComfoAir 350ComfoAir 450ComfoAir 500ComfoAir 550ComfoAir 180ITHO HRU ECO 150ITHO HRU ECO 250ITHO HRU ECO 3StorkAir G-90StorkAir G-91Drafton P 150Drafton P 200Drafton P 300Drafton V 300Drafton V 400Drafton PRO 225Drafton PRO 325Drafton PRO 400Drafton PRO 450Drafton PRO 600Brink FLAIR 225Brink FLAIR 325Brink FLAIR 400Brink FLAIR 450Brink FLAIR 600Podaj nazwę Wpisz pełną nazwę centrali Dodatkowe usługi konserwacja jednostki chłodzącej ARTIC: 150 zł (zawiera 8% VAT)konserwacja Gruntowego Glikolowego Wymiennika Ciepła: 150 zł (zawiera 8% VAT i nie zawiera filtrów)konserwacja kanałowego nawilżacza powietrza NUBO: 150 zł (zawiera 8% VAT i nie zawiera wkładu) Firma, która montowała rekuperację Nazwa firmy Dokument sprzedaży ParagonFaktura Nazwa firmy NIP Ulica Numer domu Kod pocztowy Miejscowość Uwagi (max 1000 znaków) Opis awarii, wyświetlane komunikaty (max 1000 znaków) Przesłanie zgłoszenia oznacza zgodę na marketing bezpośredni ze strony Roha Group Sp. z o.o. oraz Roha Energy Sp. z o.o. Działania marketingowe będą polegać na przygotowaniu i przekazaniu wyceny, która będzie zawierać informację handlową o produktach i usługach spółki lub jej partnerów. Będziemy przetwarzać twoje dane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu — naszego i naszych partnerów, który polega na promowaniu własnych produktów i usług. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych dostępne są w Polityce prywatności, która zawiera też informacje o twoich prawach. Zgodę możesz wycofać, a wobec przetwarzania danych sprzeciwić się w każdej chwili. Wycofanie zgody nie wpłynie na zgodność z prawem działań, które miały miejsce do chwili jej cofnięcia, w tym przetwarzanie twoich danych. Nieuzasadnione wezwanie serwisu W przypadku nieuzasadnionego wezwania Serwisu, ZGŁASZAJĄCY zobowiązuje się do pokrycia kosztów przejazdu Serwisu na trasie punkt serwisowy - miejsce naprawy - punkt serwisowy w kwocie 1,50 zł brutto za 1 km oraz wykonanych prac serwisowych w kwocie 240 zł brutto za każdą rozpoczętą godzinę.Minimalna opłata za przyjazd serwisu wynosi 469 zł brutto. Zgłaszający jest zobowiązany do zapewnienia swobodnego dostępu do urządzenia w celu przeprowadzenia prac serwisowych. Serwisant ma prawo odmówić naprawy gwarancyjnej lub pogwarancyjnej, jeśli dostęp do urządzenia lub elementów automatyki jest utrudniony. Zamówienie filtrów do przeglądu jest obowiązkowe - aktualna oferta na www.kupfiltry.pl Zobacz pełną listę czynności serwisowych Dokładne czyszczenie całego wymiennika ciepła w rekuperatorze (obejmuje wyjęcie z urządzenia) Wymiana filtrów (koszt wizyty nie zawiera ceny filtrów; filtry można domówić podczas zamawiania wizyty) Kontrola instalacji Kontrola odpływu skroplin Kontrola i czyszczenie czerpni oraz wyrzutni (jeśli dotyczy) Kontrola parametrów pracy systemu wentylacyjnego (pomiar wydajności na anemostatach) Czyszczenie filtra nagrzewnicy wstępnej (dotyczy rekuperatorów AERIS) Kontrola ustawień rekuperatora (m.in. ustawienia temperatury komfortu) Sprawdzenie pozostałych elementów rekuperatora, m.in. wentylatorów, izolacji, umocowania i działania odpływu skroplin Sprawdzenie poprawności działania sterownika Kontrola funkcjonowania przepustnicy i czujnika PTC/NTC (przy podłączonym GWC) Autotest urządzenia Sprawdź ceny przeglądu w okresie gwarancyjnym Rekuperatory:AERISAERISnextComfoAirComfoAirQG-90G-91CA 500 469 zł (zawiera 8% VAT) przy przedpłacie519 zł (zawiera 8% VAT) przy płatności po wykonaniu usługi Cena nie zawiera filtrów. Rekuperatory:R-VENT / SALDA 469 zł (zawiera 8% VAT) przy przedpłacie519 zł (zawiera 8% VAT) przy płatności po wykonaniu usługi Cena nie zawiera filtrów i dotyczy urządzeń o wydajności do 600 m³/h, koszty przeglądu urządzeń o wydajności powyżej 600 m³/h ustalane są indywidualnie z koordynatorem. Dodatkowe urządzenie współpracujące z rekuperatorem:ComfoFond-L (gruntowy glikolowy wymiennik ciepła)nawilżacz powietrza NUBOjednostka chłodząca ARTICchłodnica kanałowa, itp. 150 zł (zawiera 8% VAT) wykonywany w ramach jednej wizyty Cena nie zawiera filtrów i wkładów. Koszty dojazdu serwisanta Dla klientów, którzy posiadają umowy na montaż z nami (Roha Group Sp. z o.o.) w okresie gwarancyjnym dojazd serwisanta jest naliczany jako stawka ryczałtowa w wysokości 30 zł . Po okresie gwarancyjnym do powyższych cen dochodzą koszty dojazdu wg cennika serwisowego w wysokości 1,5 zł brutto za 1km liczony od najbliższego oddziału firmy do klienta i z powrotem. Szczegóły ustala Koordynator Serwisu podczas umawiania wizyty (zawiera 8% VAT).